Шахтинск қаласының білім беру жүйесіне
2017 жылғы 1 қарашадағы жағдай бойынша
сипаттама
Білім беру ұйымдарының желісі: 26 оның ішінде.:
жалпы білім беру мектептері - 13, оның ішінде
- мемлекеттік - 13
- жеке
- орта
- негізгі - 12
- бастауыш
- инновациялық
- мектеп-интернат
- кешкі
- түзету жүйесінің мекемелерінде - 1
мектепке дейінгі ұйымдар - 12 , оның ішінде:
- мемлекеттік - 11, соның ішінде.:
- балабақшалар - 8 ,
- шағын-орталықтар - 3 (оның ішінде: қысқамерзімді–0).
- жекеменшік - 1
Қосымша білім беру ұйымдары - 4, оның ішінде:
- мемлекеттік - 4, немесе 100 %;
Мектеп жанындағы интернаттар- жоқ
Күндізгі мектептердегі жалпы оқушылар саны - 7198 соның ішінде.:
- мемлекеттік, күндізгі мектептерде - (ОМ - 7198):
- жеке
- кешкі
- түзету жүйесінің мекемелерінде - 26
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбиеленушілердің жалпы саны - 2465, соның ішінде
- балабақшаларда– 2300 бала,
- шағын-орталықтарда – 140 бала,
- жекеменшік балабақшада – 25 бала.
Мектепке дейінгі біліммен қамтылған балалар:
- 1 жастан 6 жасқа дейінгі – 98,2 % ( облыс бойынша – 88,8%)
- 3 жастан 6 жасқа дейінгі – 100 % (облыс бойынша – 99,6%)
Мектепке дейінгі ұйымдарға кезек – 1032 адам.
Қосымша біліммен қамтылған балалар - 4530, немесе 63% (облыс бойынша - 82359 бала, 43%).
Шағын жинақты мектептер саны - 2 , немесе 16,6% (облыс бойынша- 44,5%),
соның ішінде ауылдық, немесе % (облыс бойынша - мектеп, %).
- олардағы оқушылар саны - 282, соның ішінде ауылдық
Оқыту тілі бойынша мектептер саны:
- қазақ тілінде оқытатын – 1780 (оқушы);
- орыс тілінде оқытатын – 5418 (оқушы);
Аралас мектеп саны - 1
- олардағы оқушылар - 752
Білім сапасы – 100% (облыс бойынша – 100%), үлгерімі – 54,75% (облыс бойынша – 64,8%).
Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту: 132
Инклюзивті сыныптары бар жалпы білім беру мектептерінің саны: 10
Түзету топтары бар мектепке дейінгі ұйымдар саны -0
Үйде оқытылатындар саны: 24 бала
1 компьютерге келетін оқушылар саны – 6,4 адам (облыс бойынша - 5 оқушы).
Кең жолақты интернетке қосылатын мектептер саны – 100 % (облыс бойынша - 100%).
«Білімал» электронды мектебіне қосылу - 12 мектеп, немесе 100 %, соның ішінде күндізгі жалпы білім беру мектептері - 100%
Жөндеуді қажет ететін компьютерлер саны - 0 бірлік., немесе 0%
Жаңа модификация кабинеттерімен қамту: 85,4% (облыс бойынша – 69%), соның ішінде.:
- физика - 91,6% (облыс бойынша - 63,6%);
- химия - 83,3% (облыс бойынша - 53,7%);
- биология - 91,6% (облыс бойынша - 57%);
- ЛМК - 75% (облыс бойынша - 69%);
- Робототехника зертханасы - 10 (облыс бойынша - 200 бірлік.);
- ПИК (проектор-интернет-компьютер) - 207 бірлік. (облыс бойынша - 1989 бірлік).
Жетім-балаларға тұрғын үй беру:
- жоспар - 3 ;
- орындалғаны -1 .
Мұғалімдер саны - 568 адам, оның ішінде:
- жоғары және бірінші санатты – 290 адам, 51% (облыс бойынша – 11 400 педагог, немесе 58%).
Қаржыландыру:
Жалпы бөлінгені: жоспар - 2894566,0 мың теңге, орындалғаны – 2177600,2 мың теңге.
Жалпы оқыту қорына: жоспар - 36593,0 мың теңге, орындалғаны – 19578,3 мың теңге.
МТБ нығайту үшін: жоспар - 311593,0 мың теңге, орындалғаны – 5239958,5 мың теңге.
Оқулықтар мен ОӘК сатып алу үшін: жоспар – 108741 мың теңге, орындалғаны – 101564,9 мың теңге.
Капиталды жөндеу: жоспар - «Ә.Ысмайылов атындағы балалар көркемсурет мектебі» КМҚК, «Балалар музыкалық мектебі» КМҚК – 191800,0 мың теңге, орындалғаны – 191800,0 мың теңге
Аралық жөндеуге: жоспар - 147100,0 мың теңге, орындалғаны - 147100,0
«Білімал» орнату және алып жүру үшін: жоспар – 1300,0 мың теңге, орындалғаны - 1300,0 мың теңге.
Мәселелі сұрақтар: Мектеп стадиондарының құрылысы.
Дене шынықтыру мен спортты дамыту және Шахтинск өңіріндегі балалар мен жасөспірімдерге арналған спорттық іс-шараларды қамтуды арттыру мақсатында №3,6,9 жалпы білім беру мектептерінде спорт алаңдарын күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу мәселесі туындады. Қаржыландыру қажеттілігі - 120 000,0 мың теңгені құрайды.
Шешу жолдары:
Қазіргі уақытта №3,6,9 жалпы білім беру мектептерінде спорт алаңдарын күрделі жөндеуге арналған жобалық-сметалық құжаттаманы әзірлеуге келісімшарт жасалды. Сметалық құжаттар ағымдағы жылдың желтоқсан айында дайын болады.